Verdienen jouw stoffige kanalen een upgrade? Met dit uitgebreide traject breng je je onderneming naar the next level.
Het traject
Representeert de online uitstraling van je onderneming momenteel niet jouw kennis en kunde? Een gemiste kans!
Marketing, communicatie en vormgeving zijn vakken apart. Niet iedere ondernemer of freelancer is daar in thuis of heeft er veel affiniteit mee. Zonde! Want wat jij uitstraalt, heeft ongelooflijk veel invloed op klantbereik, -binding en -behoud, je imago en de interactie op je online kanalen.
Tegenwoordig is inhoudelijke kwaliteit niet meer het enige dat telt. In dit traject streven we ernaar je onderneming ook van de buitenkant te laten schitteren als nooit tevoren. Samen met een professionele designer geef ik jouw stoffige kanalen een sprankelende make-over. Daarnaast leer ik je in persoonlijke kennissessies hoe jij als ondernemer de stap kunt maken van ‘ik rommel maar wat aan’ naar ‘de professional die vooroploopt’.
this is what you get:
- een eigen huisstijl die is afgestemd op jouw wensen;
- een huisstijlhandboek met richtlijnen voor het toepassen van je logo, kleuren & fonts;
- IG-highlights in je nieuwe huisstijl + formats om direct toe te passen;
- 1 brainstormsessie, 2 coachingsessies en 2 kennissessies;
- een contentkalender in Notion met een ingevulde planning;
- aansprekende profielteksten op jouw socials.
DEEL 1: HUISSTIJL
- Je krijgt een uniek logo met bijpassende kleuren en fonts.
- Je ontvangt een huisstijlhandboek, waarin alle richtlijnen rondom jouw huisstijl zijn vastgelegd.
- Voor zowel het logo als de kleuren + fonts krijg je 1x de mogelijkheid tot het geven van feedback.
- Extra feedbackrondes zijn mogelijk, maar hiervoor wordt een uurprijs berekend.
- Je ontvangt formats in jouw huisstijl om direct toe te passen. Je bent vrij om zelf drie soorten formats kiezen (denk aan: stories, IG-berichten, Pinterest-pins, advertenties, enz.).
- Indien van toepassing ontvang je van mij je IG-highlights in je nieuwe huisstijl.
- Er is meer mogelijk (bijv. de ontwikkeling van een visitekaartje of brochure), maar hiervoor wordt een meerprijs berekend. Deze mogelijkheden bespreken we in de eerste kennismakingssessie.
DEEL 2: CONTENT
- Ik introduceer je Notion, het programma waarin je op een effectieve manier je content kunt plannen.
- In een brainstormsessie denken we samen na over onderwerpen, acties en campagnes die interessant zijn voor jouw onderneming.
- Ik stel een contentplanning voor je op in Notion en vul deze n.a.v. de brainstormsessie voor jou in.
- Het is aan jou zélf de taak om de content te schrijven, ontwikkelen en creëren.
- Je mag me gedurende de twee maanden dat deze contentplanning loopt wel al je vragen stellen en om feedback vragen.
- Ik optimaliseer de profielteksten van je socialmediakanalen.
- In twee kennissessies leer ik je alles wat je wilt weten op het gebied van marketing, communicatie, schrijven en ondernemen. Je kiest thema’s die jij interessant vindt.
WERKWIJZE
Tijdens dit traject ben ik niet alleen jouw sparringspartner, maar werken we als een team samen om die verandering te creëren waarnaar jij op zoek bent.
Dit traject ziet er in de praktijk ongeveer als volgt uit. In de eerste coachingsessie maken we kennis en bespreken we de mogelijkheden van dit traject. Hierna gaan we allereerst aan de slag met jouw huisstijl. Terwijl Anouk Slump (a.k.a. ons derde teamlid, professionele designer + fotograaf bij Tales of Tomorrow Fotografie & Film) zich over jouw wensen buigt en een eerste voorstel ontwerpt, duiken wij jouw vakgebied in en brainstormen we over pakkende content.
Gedurende het hele traject geef ik je advies over strategie. Zonder dat als houvast verzand je straks binnen no time weer in die eindeloze poel van ideeën. Je krijgt bovendien twee leerzame online kennissessies. Ik leer jou alles wat jij wilt weten over thema’s naar jouw keus, geef je tientallen tips & tricks en ben je grenzeloze vraagbaak.
Nadat de eerste maand van je contentplanning voorbij is, voeren we tot slot een afsluitende coachingsessie. Hierin bespreken we de resultaten van je investeringen, stellen we zo nodig doelen bij en nemen we afscheid.
tarieven
"Values are like fingerprints. Nobody’s are the same, but you leave ‘em all over everything you do." — Elvis Presley
Na het volgen van dit traject ben je niet alleen veel kennis, strategie en handvatten rijker, maar beschik je ook over een fantastische huisstijl die jaren meegaat. Hiermee kun jij straks absoluut het verschil gaan maken!
Omdat dit een lang traject is (2-3 maanden), is het mogelijk om in termijnen te betalen. We bespreken van tevoren jouw wensen over de betaalmogelijkheden. Zou jij daarnaast graag nog een extra communicatiemiddel willen laten ontwikkelen (bijvoorbeeld een visitekaartje of brochure)? Dan maken we hier afspraken over op basis van een offerte van de designer en jouw goedkeuring.
NIEUWSGIERIG GEWORDEN?
Laat dan gauw iets van je horen! Omdat ik naast het verzorgen van mijn eigen trajecten ook redigeer en corrigeer voor uitgeverijen, plan ik vaak al ver in het voren. Niet gevreesd, dit wil niet zeggen dat er op korte termijn geen plek voor je is. De eerlijkheid gebiedt me echter wel te zeggen dat er een mogelijkheid kan zijn dat je bij veel animo op een wachtlijst komt te staan. Wees er dus op tijd bij. Reageren kan op de manier die jij prettig vindt (je mag me ook gerust een DM sturen via IG of LinkedIn). Ik reageer binnen 48 uur! 🙂